Forum Het Utrechts Archief Het Utrechts Archief

Forum

Heeft u een vraag? Op ons forum delen gasten kennis en ervaring met elkaar. Ook geven onze medewerkers uit de studiezaal binnen een dag antwoord uw vraag. Zo helpen we elkaar samen verder.

Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen we u vragen de gebruiksregels van het forum goed door te lezen. 

Forum van het Utrechts Archief

1. Simon B. Kool
  2. Overige vragen
  3. vrijdag, 02 juni 2017
Kunt u mij zeggen waar het krantenarchief is gebleven van het Utrechts Dagblad (dus niet het Nieuwsblad). Ik ben op zoek naar een bespreking uit het jaar 125 van de bundel Vormen van M. Nijhoff in die krant.
Reacties (4)
Dienstverlening Geaccepteerde antwoord
Geachte heer,

Het Utrechts Provinciaal en Stedelijk Dagblad is vanaf 1916 op microfilm raadpleegbaar op onze studiezaal Numankade 199.
Met vriendelijke groeten, Mieke Breij
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige vragen
  3. # 1
Simon B. Kool Geaccepteerde antwoord
Beste Mieke Breij, ik begrijp dat de jaargangen 1925 1926 van het Utrechts DAGBLAD daar fysiek aanwezig zijn? Of gaat het hier om microfiches?

Met vriendelijk groet, Simon
  2. Overige vragen
  3. # 2
Dienstverlening Geaccepteerde antwoord
U kunt hiervoor terecht op de Studiezaal Numankade 199

met vriendelijke groeten,

Mieke Breij
  2. Overige vragen
  3. # 3
Simon B. Kool Geaccepteerde antwoord
CORRECTIE Kunt u mij zeggen waar het krantenarchief is gebleven van het Utrechts Dagblad (dus niet het Nieuwsblad). Ik ben op zoek naar een bespreking uit het jaar 1925 van de bundel Vormen van M. Nijhoff in die krant.
  2. Overige vragen
  3. # 4
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!
Gast
Uw antwoord
U mag enquêtes opnemen in uw bericht. De enquête verschijnt dan in uw bericht.
Opties voor stemmen
Captcha
Om de website te beschermen voor bots en andere ongeoorloofde scripts, vragen we u de captcha code in te vullen voor u uw vraag stelt.