Heeft u een klacht?
Hier vindt u alle informatie over de klachtenprocedure van Het Utrechts Archief
Indienen van uw klacht
Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend. Hiervoor kunt u gebruikmaken van het online klachtenformulier.
De procedure
- Een schriftelijke klacht wordt behandeld door de Coördinator Dienstverlening van Het Utrechts Archief. U ontvangt binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht een bevestiging. Bij deze bevestiging zit ook een kopie van de inhoud van uw ingediende klacht.
- De coördinator Dienstverlening stuurt u een schriftelijk antwoord op uw klacht binnen 6 weken na binnenkomst (artikel 7:10, lid 3, van de Algemene wet bestuursrecht).
Bezwaar indienen
Als u niet tevreden bent over de behandeling van uw klacht, kunt u een bezwaarschrift indienen.
- Een bezwaarschrift dient u in bij de directeur van Het Utrechts Archief per e-mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- De directeur van het Utrechts Archief neemt binnen zes weken na ontvangst van het bezwaarschrift een beslissing en deelt deze schriftelijk aan de indiener mee (artikel 7:10, lid 3, van de Algemene wet bestuursrecht).
Mocht u vragen hebben neemt u dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 030-2866643.
Wij helpen u graag verder.