Teams en afdelingen bij Het Utrechts Archief

Management 2022

Managementteam

Chantal Keijsper, directeur
Kaj van Vliet, hoofd inspectie en collectiebeheer   
Luuk Boessenkool, hoofd bedrijfsvoering - controller
Karen Wegereef, hoofd publiek & presentatie
Anne-Marie van Vliet, coördinator personeelszaken
Alexander Roos, coördinator marketing & communicatie

Dienstverlening 2022

Team dienstverlening

Team dienstverlening staat klaar in de studiezaal op de Alexander Numankade 199 om u te helpen bij uw onderzoek in onze archieven. Vragen kunt u ter plekke stellen, maar ook via mail, het forum of per telefoon.

Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Informatieverrijking 2022 2

Team informatieverrijking

Team informatieverrijking is verantwoordelijk voor het inhoudelijk verrijken van de informatie in onze archieven. Daarnaast is er een grote groep vrijwilligers bezig met het crowdsourcingsproject Vele Handen.

Contact coördinator: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Publieksprogrammering 2022

Team publieksprogrammering

Team publieksprogrammering presenteert verhalen uit de Utrechtse archieven aan het publiek. Het team is verantwoordelijk voor de vaste en wisselende tentoonstellingen, het activiteitenprogramma voor jong en oud en het educatie-aanbod.

Contact coördinator: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Verwerven en metadateren 2022 2

Team verwerven & metadateren

Team verwerven & metadateren acquireert, beschrijft en metadateert archieven en archiefcollecties. Dit zijn archieven van de overheid, rijksinstellingen in de provincie en particuliere archieven. 

Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Inspectie 2022 2

Team Inspectie

Team inspectie houdt zich bezig met toezicht op het informatiebeheer van de Gemeente Utrecht, Gemeente Nieuwegein, de Provincie Utrecht en de gemeenschappelijke regelingen met deze gemeenten als vestigingsplaats.

Contact coördinator: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Digitaliseren en fotografie 2022

Team digitalisering & fotografie

Team digitalisering & fotografie is verantwoordelijk voor het intern digitaliseren en fotograferen van bijzondere archiefstukken. 

 Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Restauratie en conservering 2022

Team restauratie & conservering

Team restauratie en conservering draagt zorg voor een optimale materiële staat van onze archieven. Het team is verantwoordelijk voor het restaureren, conserveren, verpakken en transporteren van archieven.   

Contact coördinator: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Financiën 2022 2

Team financiën

Team financïen verzorgt de financiële administratie en het afhandelen van inkomende en uitgaande facturen binnen Het Utrechts Archief. 

 

ICT 2022

Team ICT

Team ICT is verantwoordelijk voor de ict-infrastructuur van Het Utrechts Archief. 

Contact coördinator: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Facilitair 2022

Team facilitaire zaken

Team facilitaire zaken is verantwoordelijk voor onderhoud aan de gebouwen, de depots en zorgt voor een optimale werkomgeving.  

Contact coördinator:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Secretariaat en administratie_2022

Team secretariaat & administratie

Het team secretariaat & administratie ondersteunt het MT en verzorgt de administratie van de organisatie. 

Receptie 2022

Team receptie

Het receptieteam bestaat gastheren en -vrouwen die onze bezoekers welkom heten in onze tentoonstellingen aan de Hamburgerstraat 28. 

 

Personeelszaken 2022

Personeelszaken

De afdeling personeelszaken zorgt voor de afhandeling van salariëring, het opleidingsbeleid voor de medewerkers en de afhandeling van vacatures en stageverzoeken. 

Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Marketing en communicatie 2022

Marketing & communicatie

De afdeling marketing & communicatie is verantwoordelijk voor de promotie van tentoonstellingen en alle interne en externe communicatie. Vragen en persverzoeken kunt u richten aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .