Vanaf dinsdag 29 oktober kunt u met ons chatten! Wij willen op meerdere manieren onze gebruikers goed van dienst zijn. Het beantwoorden van vragen via de chat is daarom een mooie aanvulling op de huidige dienstverlening via telefoon, website en e-mail.

Vanaf 29 oktober kunt u in de middagen van dinsdag t/m vrijdag (13.30 - 16.30 uur) via de chatknop op de website een vraag aan ons stellen. Onze collega's van team Dienstverlening geven u zo snel mogelijk een antwoord. 

Waarom gaan we chatten? 

Met een chatkanaal willen we: 

  • het persoonlijke element uit de fysieke dienstverlening digitaal vorm geven;
  • stimuleren dat mensen gebruikmaken van ons online archief;
  • just-in-time hulp aanbieden; 
  • een aanvullende vorm van dienstverlening aanbieden die past bij de doelgroepen die gewend zijn vooral online te werken.
  • tegemoetkomen aan de wensen van onzebezoekers. Uit de tweejaarlijkse benchmark over de dienstverlening in de archiefsector, blijkt dat onze bezoekers vooral behoefte hebben aan chat.

Hoe werkt het?

Op onze website kunt u rechtsonder op het groene chatsymbool klikken. U ziet meteen aan wie u een vraag kunt stellen!
Na de eerste drie maanden volgt een evaluatie. We horen in onze chatgesprekken graag wat u van deze dienst vindt!