Vanwege de enorme vraag naar gedigitaliseerde archiefstukken (onze gratis scanning on demand service) hebben wij momenteel een grote werkvoorraad. Tot onze spijt zijn wij daarom genoodzaakt deze dienst tijdelijk stop te zetten. Het is in de periode van 12 november t/m maandag 30 november niet mogelijk om een stuk te laten digitaliseren. Hieronder leggen we uit wat dit voor u betekent.

Wat betekent het tijdelijk stopzetten voor mij?

  • Het is vanaf donderdag 12 november t/m maandag 30 november niet mogelijk om gebruik te maken van de scanning on demand service
  • Verzoeken die zijn ingediend vóór donderdag 12 november, worden wel nog in behandeling genomen. De verwerkingstijd kan iets langer duren dan normaal en uitlopen tot maximaal 6 weken.
  • Op dinsdag 1 december starten wij de scanning on demand service weer langzaam op. 

We realiseren ons dat onze scanning on demand dienst juist in deze tijd een uitkomst is voor veel van onze gebruikers. Daarom gaan we de komende weken onderzoeken of we onze capaciteit uit kunnen breiden en onze procedure kunnen herzien. Hiermee hopen we u na deze tijdelijke stop nog beter van dienst te kunnen zijn.

Heeft u dringend een gedigitaliseerd stuk nodig en kan dit onmogelijk wachten tot 1 december? Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. naar team dienstverlening en wij gaan na wat wij voor u kunnen doen.